//
citești...
Uncategorized

Conferinta nationala devine INTERNATIONALA !

Dragi colegi traineri bibliotecari vrem sa va anuntam cu mare bucurie faptul ca a voastra conferinta nationala devine internationala.

Afland de faptul ca organizam o conferinta nationala a trainerilor, colegii din programul Global Libraries s-au anuntat interesati de a participa, de a impartasi si de a invata lucruri noi.

Astfel vom avea delegatii de traineri bibliotecari din urmatoarele tari :
1) Polonia – 3 participanti

2) Bulgaria – 3 participanti

3) Botswana – 3 participanti

4) Ucraina – 3 participanti

5) Lituania – 1 participant

Despre bogdanphotos

Trainer in Romania - more about me on http://bogdangrigore.ro Pasionat de teatru, fotografie, psihologie

Discuție

5 gânduri despre &8222;Conferinta nationala devine INTERNATIONALA !&8221;

  1. Abia asteptam sa auzim povesti din fiecare tara! 🙂

    Scris de Mihaela Vlad | Noiembrie 16, 2011, 11:41 am
  2. Multumesc pentru oportunitatile pe care ni le oferiti cu atata generozitate. Astept cu nerabdare sa ne intalnim! 🙂

    Scris de Alice Roman | Noiembrie 16, 2011, 4:14 pm
  3. Bravo, Bogdan!!! M-am bucurat enorm sa vad imaginile de la conferinta si mi-am amintit de inventivitatea si ingeniozitatea sesiunilor programate dar si a raspunsurilor date de clegi la sarcinile primite in cadrul sesiunilor!!

    A fost una dintre cele mai reusite intalniri!!!

    Scris de Mimi | Noiembrie 17, 2011, 2:55 pm
  4. colegi*….scuzati…a fost din cauza bucuriei….

    Mi-e dor de toti si abia astept sa ne intalnim din nou!!

    Scris de Mimi | Noiembrie 17, 2011, 2:57 pm
  5. Este Duminica … si inca nu am iesit de sub impresia celor intamplate la Conferinta. A fost cu mult peste cele mai frumoase astaptari ale mele.
    Nu pot sa nu multumesc tuturor colegilor care mi-au impartasit cu mult drag si generozitate din munca lor. 🙂
    Nu pot sa nu multumesc trainerilor EOS, care m-au intampinat cu multa caldura si prietenie. 🙂
    Nu pot sa nu multumesc trainerilot IREX, care au daruit si au daruit si … au daruit.:)
    Si pentru ca se spune ca „numai daruind primesti pe masura” va doresc din suflet tuturor asa sa vi se si intample.
    Multumesc mult prieteni dragi 🙂

    Scris de Alice Roman | Decembrie 11, 2011, 10:26 am

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 41,363 hits
Noiembrie 2011
L M M M V S D
    Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
